loading...
اس ام اس| عکس بازیگران| مدل لباس|دانلود فیلم|دکوراسیون
پایگاه تفریحی و سرگرمی اس ام اس سند

با عضویت رایگان  در وب اس ام اس سند از امکانات ویژه زیر بهرمند خواهید شد

برای عضویت و استفاده از امکانات ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

 


آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 78 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (1)
معرفی سریال روزای بد به در برای پخش در نوروز ۹۳

معرفی سریال روزای بد به در برای پخش در نوروز ۹۳ مجموعه تلویزیونی «روزای بد به  در» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی برزو نیک نژاد برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام عید سال ۹۳ تولید خواهد شد. این مجموعه در سیما فیلم و برای پخش در شبکه سه تولید می شود…

امیررضا بازدید : 86 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 پس از به خدمت گرفتن سوپر ماشین هایی نظیر آئودی r8 v10 plus، بنتلی کانتیننتال gt، برابوس b63s، فراری ff، نیسان gt-r و. . . حال نوبت به خارق العاده ترین اتومبیل دنیا، یعنی بوگاتی ویرون رسیده تا لباس خدمت پلیس امارات را بر تن کند!!!

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، طبق اعلام رئیس پلیس دبی، خمیس مطر‌المزینه، روی درهای جانبی این اتومبیل نوشته mydubai یا دبی من نوشته خواهد شد. 

امیررضا بازدید : 113 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

 ۱- تشخیص عابر پیاده

 خودرو ولو توانسته است با ترکیب تکنولوژی‌های مختلف به اختراع جدیدی را در تشخیص اشیا در فاصله‌های دور دست پیدا کند، خودرویی که به این تکنولوژی مجهز است می‌تواند عابرین پیاده و دوچرخه سواران را در فواصل متفاوت شناسایی و مانع تصادف خودرو با آنها شود.از آنجایی که تصادفات با عابرین پیاده از شایع‌ترین تصادفات می‌باشد این تکنولوژی سریعا به سایر خودرو‌ها نیز منتقل خواهد شد.
 
تکنولوژی جدید در صنعت اتومبیل ها +عکس
 
 بقیه در ادامه مطلب
امیررضا بازدید : 94 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

اخبار,مظفر خزاعی,عکس مظفر خزاعی

دادستان ایالت کانتیکت اعلام کرد که علیه مظفر خزاعی، پنجاه و نه ساله و ساکن ایالت ایندیاناپولیس، به اتهام اقدام به سرقت اطلاعات مربوط به طرح نیروی هوایی ایالات متحده برای ساخت هواپیمای جنگنده بمب افکن اف-٣٥ دادخواست صادر شده و پرونده اتهامی او به جریان افتاده است.

امیررضا بازدید : 106 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

گروه خودروسازی سایپا تولید خودرویی جدید به نام s300 را در دستور کار دارد که به زودی با برند سایپا به بازار عرضه خواهد شد.

خودرو s300 با قابلیت هایی نظیر برخورداری از موتور 1600 سی سی شرکت میتسوبیشی و دارای 120 اسب بخار قدرت، استاندارد آلایندگی یورو5، گیربکس اتوماتیک 4 سرعته تیپ ترونیک، مصرف سوخت 6/7 لیتر در هر 100 کیلومتر و دارای 16 سوپاپ به بازار عرضه خواهد شد.

طراحی زیبا و مدرن و همچنین امکاناتی نظیر 6 کیسه ایمنی هوا، سانروف برقی، سیستم صوتی و تصویری بسیار پیشرفته، صندلی تمام چرم، نرم افزار اطلاعات سفر، دوربین و سنسور عقب و صندلی عقب تاشونده مجهز به نگهدارنده صندلی کودک از دیگر ویژگی های متمایز این خودرو است.

امیررضا بازدید : 72 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

مجله سینمایی و فیلم آی ام دی بی-دی ال شماره ۱۲ برای دانلود اماده است. این مجله سینمایی و فیلم به بررسی خبرهای سینمای ایران و جهان و بررسی و نقدهای حوزه سینمایی می پردازد و همچنین دارای مطالبی جالب و خواندنی در این زمینه می باشد. در شماره جدید اخبار فیلم های سینمایی جدید و بازیگران و همچنین خبر مرگ پاول واکر بازیگر مطرح هالیوود و همچنین مطلب جالب "بزرگانی که اسکار نگرفته اند" در کنار نقد موسیقی فیلم پدرخوانده از مطالب جالب این شماره به حساب می آید.

 

imdb dl mag 12 دانلود مجله سینمایی IMDB DL شماره 12

 

 

 

 

امیررضا بازدید : 360 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

گفت و گو با لیلا زارع بهترین بازیگر زن جشنواره جام جم

  این سریال از ساعت 20 فردا به صورت شبانه روی آنتن شبکه سه می رود. جلیل سامان با ساخت این سریال که نخستین بار سال 89 پخش شد نشان داد که استعداد ویژه ای در روایت تاریخ معاصر دارد. همانگونه که در سریال «پروانه» هم این توانایی را به اثبات رساند.

Admin بازدید : 216 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

pic98 1 علیخانی مجری برگزاری اختتامیه جشنواره جام‌جم 92

از سوی دبیرخانه این جشنواره احسان علیخانی به عنوان تهیه کننده و مجری اختتامیه معرفی شد.

اختتامیه جشنواره جام جم ساعت ۱۷:۳۰ روز چهار شنبه ۲۵ دی ماه در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما با حضور عزت الله ضرغامی؛ رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان و مدیران این سازمان برگزار می‌شود.

تقدیر از خانواده‌های شهید شیرودی، شهید کشوری، شهید زین الدین، شهید شاطری و همسر شهید یعقوبی و نیز تجلیل از ۲۴ هنرمند و برنامه ساز تلویزیون از جمله برنامه‌های اختتامیه جشنواره جام جم است.

Admin بازدید : 343 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

چه کسانی سبد حمایتی می‌گیرند

.

sabad hemayat dolat چه کسانی سبد حمایتی می‌گیرند

.

چه کسانی سبد حمایتی می‌گیرند , سرشماری سال۹۰، تعداد خانوارهای ایرانی را ۲۰میلیون و ۷۰۳هزار و ۹۵۳خانوار اعلام کرد. حالا سه چهارم از این جمعیت باید چشم به راه آمدن بهمن باشند تا هدیه دولت به حساب سرپرستانشان واریز شود.

Admin بازدید : 185 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

لقب جالبی که مهناز افشار به دولت روحانی داد

 

186684

 

مهناز افشار در گفت گویی جدید گفت: دولت با گشودن خانه سینما نخستین امید را به اهالی فرهنگ و هنر بازگرداند و اکنون منتظریم تا تکلیف ارکستر سمفونیک مشخص شود و با احیای مجدد آن خیالمان راحت خواهد شد.
ادامه مطلب...
Admin بازدید : 192 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

13892658801 امنيت بالاي مرورگر گوگل كروم

 

مشکلات امنیتی که در نسخه های قبلی وجود داشت اما در مرورگر فعلی برطرف شده است، مربوط به خطاهای مختلفی می شد که به دلیل استفاده رایگان به کاربر هشدار می داد

Admin بازدید : 248 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

این دختر ۹۰ دقیقه در ماشین لباسشویی شسته شد !

girl 90min washed این دختر 90 دقیقه در ماشین لباسشویی شسته شد !

 

این دختر ۹۰ دقیقه در ماشین لباسشویی شسته شد ! , این دختر که نامش ذکر نشده در حال بازی با دوستان خود درون ماشین لباسشویی پنهان شده بود. بازیگوشی و شیطنت کودکانه دختر بچه ۱۱ ساله حین بازی با همسالان خود باعث شد که برای پنهان شدن جایی را مناسب تر از داخل ماشین لباس‌شویی پیدا نکند! برای خواندن اطلاعات تکمیلی با ما همراه باشید.

Admin بازدید : 351 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

شوخی مهران مدیری با حریم سلطان

shoukhi kardam شوخی مهران مدیری با حریم سلطان

شوخی مهران مدیری با حریم سلطان , مهران مدیری در مراسم رونمایی از سریال جدیدش با عنوان «شوخی کردم » که برای شبکه نمایش خانگی ساخته است، اظهار کرد: خوب است که شوخی، جدی گرفته شود. در ادامه همراه باشید تا با جزئیات این خبر آشنا شوید.

Admin بازدید : 245 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

شاهرخ خان

شاهرخ خان به عنوان پولدار ترین فرد هند شناخته شد

گرد آوری توسط گروه سرگرمی و تفریحی اس ام اس سند

شاهرخ خان یکی از بازیگران محبوب و شناخته شده در بالیوود است که اخیرا عنوان «پادشاه بالیوود» را از آن خود کرده است. هر چند این عنوان به خاطر حضور او در فیلمهای مطرح هندی به او داده شده ولی وی با ثروت ۵۴۰ میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای او کم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام کروز و برد پیت بیشتر است.

 

شاهرخ خان به عنوان پولدار ترین فرد هند شناخته شد 

ادامه مطلب...

Admin بازدید : 280 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (2)
برندهای ASUS، IBM LENOVO، SAMSUNG، APPLE، و Huawei مطرح‌ترین برندهای بازار تبلت ایران هستند. مروری بر قیمت‌های امروز بازار تبلت نشان می‌دهد که روند نزولی قیمت‌ها این هفته هم در بازار ادامه دارد.
جدیدترین قیمت‌ تبلت در بازار +جدول

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره ی سایت ما چیست؟
    تبادل لینک با ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1802
  • کل نظرات : 319
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 25,985
  • بازدید کلی : 1,187,891
  • ارسال مطلب

    شما نيز نويسنده سايت ما باشيد

    شما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال

    نصب تولبار سایت
    پشتیبانی آنلاین

    ارتباط با مدیر