loading...
اس ام اس| عکس بازیگران| مدل لباس|دانلود فیلم|دکوراسیون
پایگاه تفریحی و سرگرمی اس ام اس سند

با عضویت رایگان  در وب اس ام اس سند از امکانات ویژه زیر بهرمند خواهید شد

برای عضویت و استفاده از امکانات ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

 


آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 164 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

!!sms3end.ir!! 

اقیانوسی از گل های زرد رنگ + تصاویر

 در فصل بهار، حومه شهر Luoping در شرق چین به منظره ای فوق العاده زیبا و دیدنی از گل های زرد رنگ تبدیل میشود. گل های زرد رنگ کلزا ( یا کانولا )تمام زمین ها و تپه های اطراف این شهر را پر میکنند و عطرشان نه تنها انسان ها بلکه زنبور های عسل را هم به خود جذب می کند.


برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید


امیررضا بازدید : 107 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
کلاس CLS یکی از بهترین تولیدات مرسدس‏بنز بوده که با برخورداری از پلت‏فرم کلاس E و با ظاهری بزرگ‏تر و کشیده‏تر، موفق شد سبک جدیدی را ارائه کند: خودروی چهار در کوپه! این الهه زیبایی، دقیقاً بین دو کلاس E و S قرار داشته و از هر کدام آنها بهترین ویژگی‏ها را به عاریت گرفته است. چندی پیش یک دستگاه CLS 500 AMG BlueEfficiency برای بررسی میدانی در اختیارمان قرار گرفت که شرح آن در پی می‏آید. 

امیررضا بازدید : 424 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
در دنیای کامیون، زیبایی، فاکتور مهمی محسوب نمی‏شود و در مقابل، این قدرت و کیفیت است که حرف اول را می‏زند. اما در این شماره به سراغ یکی از بوژی کش‏های پرقدرت و سنگین حاضر در جاده‏های کشور رفتیم که در کنار توان زیاد، به جرأت می‏توان آن را زیباترین کشنده RD و حتی یکی از زیباترین کشنده‏های موجود در کشور نیز لقب داد. اولین بار آذر ماه سال 89 این کشنده را مورد بررسی قرار داده و در ادامه، با مشارکت شرکت حمل و نقل جاده‏ای سنگین سازه به عنوان مالک دستگاه، در مسیرهای مختلف و محموله‏هایی با اوزان متفاوت، بوژی کش RD690S را طی چندین مرحله مورد بررسی قرار دادیم. نوشتار زیر رهاوردی است از این آزمایش در گردنه‏های پر پیچ و خم، کنارگذرهای سنگلاخی، سینه کش‏های تند، نبرد ماک و جاذبه، فتح گردنه‏های خشن و راست قامت و روایتی از دلاوری رانندگان فوق سنگین کشور. 

بقیه عکس های این کامبون حیرت انگیز در ادامه مطلب

امیررضا بازدید : 97 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
خودروی پراید، ابتدا توسط فورد با نام فستیوا و سپس تحت برند مزدا، با نام 121 به تولید می‏رسید. حق مونتاژ این اتومبیل کم‏مصرف و کم استهلاک (البته تنها در زمان خودش)، بعدها به شرکت کیاموتورز کره‏جنوبی و سپس به سایپا هم واگذار شد تا به بخش جدایی‏ناپذیر خیابان‏ها (و متأسفانه جاده‏های) کشورمان تبدیل شود! اتومبیلی که در این نوشتار معرفی می‏کنیم، ساخته سال 1374 بوده و در حال حاضر، سریع‏السیرترین اتومبیل کشور در کلاس ریس‏استریت مسابقات شتاب است. 


بقیه عکس های بی نظیرش در ادامه مطلب

Admin بازدید : 252 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

عکس جالب فلورا سام و همسرش

 

فلورا سام، (زادهٔ ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز) نویسنده و بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی است.
فلورا سام در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد.

90114

امیررضا بازدید : 90 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

»» نگاهی به ب ام و X3 مدل 2015

در میانه عمر این نسل از ب ام و X3 شاهد فیس لیفت و تغییرات در این خودرو هستیم اما نه آنچنان که انتظار داریم! صادقانه باید بگوییم که آنچه در چهره X3 2015 می‌بینید، تفاوتی با مدلهای قبلی ندارد. و اگر دنبال تغییری هستید باید سر در زیر کاپوت فرو ببرید.

2015 BMW X3 xDrive20d
امیررضا بازدید : 120 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

وقتی ب‏ام‏و مدل مفهومی X Activity (که یک کراس‏اوور کامپکت بود) را روی پلت‏فرم E46 (نسل چهارم سری‏3) ساخت و در نمایشگاه دیترویت سال 2003 رونمایی کرد، شاید کمتر کسی می‏توانست تصور کند، نطفه تولد یکی از کراس‏اوورهای پرفروش و موفق دنیا در حال شکل گرفتن باشد! البته ب‏ام‏و 4 سال قبل یعنی در 1999 نخستین SAV/SUV خود یعنی X5 را بر اساس پلت‏فرم سری‏5 ارائه کرده بود و در ساخت این کلاس خودروئی، کم تجربه نبود. به هر روی، عرضه نخستین نسل X3 با کد E83 آغازگر راهی برای صنعت‏مردان باواریا شد که از سال 2010 دومین نسل مدل مورد بحث را با کد F25 عرضه کرده و پس از یک بازطراحی (فیس‏لیفت)، نسخه جدید آن را در قالب مدل 2014 به بازار ارائه دهند. آنچه در پی می‏خوانید، گزارش تجربه رانندگی با این کراس‏اوور چابک در یک روز سرد و آلوده زمستانی است! 

*برای دیدن عکس های بسیار زیبای این ماشین به ادامه مطلب برید*
Admin بازدید : 221 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجوعه 280 عکس کیفیت بالا با موضوع بسم الله الرحمن الرحیم

قابل استفاده در تمامی محیطها و نرم افزاهای گرافیکی

دانلود مجموعه 280 عکس بسم الله الرحمن الرحمیم

در این مطلب برای شما کاربران گرامی، مجموعه 280 تصویر “بسم الله الرحمن الرحیم” با کیفیت بسیار بالای 300 DPI و ابعاد بالای 1000 در 1000 که قابل استفاده در تمامی محیطها و نرم افزاهای گرافیکی مانند فتوشاپ و… می باشد را آماده کرده ایم. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره ی سایت ما چیست؟
    تبادل لینک با ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1802
  • کل نظرات : 319
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 438
  • بازدید سال : 25,988
  • بازدید کلی : 1,187,894
  • ارسال مطلب

    شما نيز نويسنده سايت ما باشيد

    شما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال

    نصب تولبار سایت
    پشتیبانی آنلاین

    ارتباط با مدیر