loading...
اس ام اس| عکس بازیگران| مدل لباس|دانلود فیلم|دکوراسیون
پایگاه تفریحی و سرگرمی اس ام اس سند

با عضویت رایگان  در وب اس ام اس سند از امکانات ویژه زیر بهرمند خواهید شد

برای عضویت و استفاده از امکانات ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

 


آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 131 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Final Draft v9.0.2.136 - نرم افزار نمایشنامه نویسی

نمایش‌نامه‌ به متن قابل اجرا در تئاتر (نمایش) گفته می‌شود. نمایشنامه معمولاً در قالب گفتگو بین شخصیت‌ها نوشته می‌شود. مکان و زمان رخ دادن حوادث و نیز توضیح درباره صحنه قبل از نوشتن متن نمایش اهمیت دارند. در نمایشنامه حالات چهره بازیگر نیز ذکر می‌شود. هر پرده از نمایش شامل بخش‌های مختلفی ست که ساختار نمایش‌نامه را تشکیل می‌دهند. از نمایشنامه نویسی در جهان تاریخچه ی دقیقی در دست نیست. اما زمان اولیه پیدایش نمایش را تقریباً می توان به زمان شكل گیری تمدن ها نسبت داد.
Final Draft نام برترین و پرفروش ترین نرم افزار نمایشنامه نویسی است که نمایش نامه نویسان می توانند نمایش نامه های راديويى و تلويزيونى خود را بسیار راحت تر از قبل با استفاده از آن بنویسند. همچنین این نرم افزار، اولین استاندارد نمایش نامه نویسی صنعتی می باشد و به صورت یکپارچه ای، نوشته شما را در حین تایپ شکل می دهد. کلید های Tab و Enter برای فرمت بندی نوشته کاربرد دارند و ادامه ها به صورت خودکار در فاصله بین صفحات قرار می گیرند. این نرم افزار توسط بسیاری از نویسنده های نمایشنامه های هالییودی مشهور مورد استفاده قرار می گیرد.

امیررضا بازدید : 106 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (1)

 \"دانلود

 

دانلود بازی Toki Tori 2 Plus برای کامپیوتر

 

Toki Tori 2 Plus یک بازی جدید در سبک فکری، ماجرایی و پازلی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Two Tribes ساخته و برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی توکی توری یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که چندی پیش سازنده بازی نسخه دوم بازی Toki Tori 2 Plus منتشر کرد تا گیمرهای علاقمنده به این بازی دوباره از بازی کردن این بازی لذت ببرند. به فکر آموزش نباشید, چون خودتان باید در بازی کاوش کنید و راهکارهای بازی را بدست آورید. این بازی دارای گرافیک فانتزی بسیار خوب و با موسیقی بسیار عالی است که لذت بازی را برای شما دو چندان میکند. قهرمان این بازی یک جوجه ناقلاست است که شما باید با این جوجه ۳۰ مرحله دشوار را پشت سر بگذارید.

امیررضا بازدید : 65 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

سیستم عامل ها امروزه برای آسان کردن انجام کارها برخلاف گذشته که فقط دارای رابط کاربری متنی بودند از یک رابط کاربری گرافیکی (Graphic User Interface / GUI) نیز استفاده می کنند که کار با آن برای هرکس آسان و قابل انجام است.

اما رابطهای متنی هنوز در سیستم عاملها باقی مانده و بسیاری از کارها در آن انجام داده می شود. در رابطهای متنی مانند Terminal در لینوکس و CMD در ویندوز کاربران به جای استفاده از اشیا باید از دستور نویسی استفاده کنند که شاید حرفه ای تر و در بعضی مواقع برخلاف ظاهر بسیار آسانتر باشد.

در این پست قصد معرفی چند دستور(نسبتا پیشرفته) و یا ترفند در CMD ویندوز را داریم؛

برای وارد شدن به محیط CMD از دو روش متداول می توان استفاده کرد؛

روش اول: به منوی Start/All Programs/Accessories رفته و سپس Command Prompt را اجرا کنید.

روش دوم: کلیدهای Win+R را زده تا وارد Run شوید سپس در کادر متنی cmd را تایپ کرده و با زدن OK برنامه خط فرمان اجرا خواهد شد.

امیررضا بازدید : 215 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عطش سرعت: رقیب ها Need for Speed: Rivals

…:: بعد از گذشت چند ماه بالاخره نسخه کامل بازی با کرک RELOADED منتشر شد ::..

:: به همراه خرید پستی ::

Need for Speed: Rivals هیجان و طپش را در محیطی باز در جریان رقابت سرعتی پلیس و رانندگان تندرو پیش روی شما می گذارد. این بازی جذاب که با موتور بازی سازی Frostbite 3 طراحی شده است به بازیکنان اجازه می دهد که در قالب پلیس یا رانندگان تندرو ایفای نقش کنند. هر یک از این نقش ها دارای جوایز، موقعیت ها و ویژگی های خاص خود هستند. در قالب یک راننده ی تندرو هدف تبدیل شدن به فردی بدنام است که با انجام ریسک های بزرگ پشت فرمان ماشین نمایشی مهیج از فرار خود را برای تمام دنیا ایجاد می کند. هر چه بازیکن از پلیس های بیشتر فرار کند امتیازات سرعتی بیشتری را دریافت می کند که آیتم ها و اتومبیل های جدید را برای او قابل استفاده می کند. به فرار و کسب امتیاز ادامه دهید تا جایی که به یک هدف بزرگ برای پلیس تبدیل شوید اما مراقب باشید که در صورت انهدام اتومبیل تمام آنچه را که به دست آورده اید از دست خواهید داد. و اما در قالب پلیس بازیکنان در جمع تیمی متحد در جهت دستگیری مسابقه سرعت شکن های بازی تلاش کرده و ارتقاء درجه و امتیازات نظامی می گیرند. دسترسی به امتیازات بالا برای پلیس ها ماشین های پلیس ویژه و تکنولوژی های پیشرفته تری را برای دستگیری مجرمین در اختیار آنها می گذارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایتایرانیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 86 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. همچنین این نرم افزار دارای بخشی است که کاربر میتواند به راحتی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پاک کند. همچنین بخشی نیز برای مدیریت استارت آپ و در نتیجه افزایش سرعت بارگزاری و خاموش شدن ویندوز تعبیه شده است.

 

ccleaner پاکسازی کامل ویندوز و رجیستری CCleaner 4.09.4471

 

 

 

 

 

امیررضا بازدید : 110 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

 

امیررضا بازدید : 66 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 1- LG's 105UC9 105-inch curved ultra HD TV

اخبار,اخبار تکنولوژی,محصولات برگزیده نمایشگاه CES2014,تصاویر تلویزیون 105 اینچی ال جی

تلویزیون 105 اینچی ال جی اولین تلویزیون با رزولوشن 5120 در 2160 پیکسل یا 5K است که برای مکانهای عمومی ساخته شده است که مجهز به سیستم صوتی 7.2 کاناله نیز هست. ال جی همچنین تلویزیون 4K از سری UB9800 را نیز در سایزهای 65 و 84 و 98 اینچی در نمایشگاه امسال معرفی کرد.

بقیه 10 محصول برتر در ادامه مطلب

Admin بازدید : 192 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

13892658801 امنيت بالاي مرورگر گوگل كروم

 

مشکلات امنیتی که در نسخه های قبلی وجود داشت اما در مرورگر فعلی برطرف شده است، مربوط به خطاهای مختلفی می شد که به دلیل استفاده رایگان به کاربر هشدار می داد

Admin بازدید : 601 جمعه 13 دی 1392 نظرات (7)

با استفاده از این سرویس شما میتوانید قالب وبلاگ خود را بدون صرف هزینه اضافی به بسیاری از فروشندگان قالب خود به صورت شخصی طراحی کنید میتوانید هدر قالب را عکس شخصی خود قرار دهید و یا هر امکان دیگری را به ان اضافه کنید ..

این برنامه ساز قالب کاملا تست شده و شما نیاز به هیچ گونه کد نویسی ندارید . فقط عکسها خود را اپلود کنید و در نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار برترین قالب را در اختیار شما قرار دهد...

اسپمر

Admin بازدید : 252 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

wechat

آموزش استفاده از wechat در کامپیوتر

در این آموزش تصویری إن شاء الله سعی میکنیم استفاده از وی چت در کامپیوتر را شرح بدهیم:

طبق تصاویر زیر عمل میکنیم:

۱- برنامه وی چت موبایلتان را روشن کنید قسمت chat برید و طیق تصویر عصای جادویی را انتخاب و گزینه web wechat را انتخاب کنید.

آموزش استفاده از wechat در کامپیوتر
ادامه مطلب...
Admin بازدید : 351 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه 140 فونت فارسی

گرد آوری توسط گروه سرگرمی و تفریحی اس ام اس سند

 

140 فونت

 

مجموعه ی ۱۴۰ فونت بسیار زیبای فارسی را گرد آوری کرده ایم . این فونت ها را می توانید در تمامی نرم افزار های تایپی (نوشتاری ) مانند word ، notpad ، paint ، photoshop ، autocad وهمه برنامه هایی که می توان در آن متنی را تایت کرد . با دانلود این مجموعه فونت و نصب آن ، فونت به صورت خودکار در فونت های ویندوز شما نصب میشوند و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید . توجه داشته باشید که این فونت های با حرف B شروع می شود.

 

دانلوددر ادامه مطلب

کورش بازدید : 363 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

آموزش کامل نرم افزار instagram (اینستاگرام) این برنامه برای اشتراک گذاری عکس و فقط مخصوص موبایل می باشد

 

  

 

حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام استفاده نکرده‌اید حتماً نام آن را شنیده‌اید و یا تصاویر آن را در سراسر اینترنت مشاهده کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با این سرویس آموزشی جامع را در اختیارتان بگذاریم.

 

13877040701 آموزش گام به گام اینستاگرام

 

Admin بازدید : 101 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

در این پست از تکین دانلود نرم افزاری فوق العاده را برای شما آماده کرده ایم با نام هک کارت شارژ ایرانسل با فرمت جاوا که آنرا میتوانید از تکین دانلود دریافت نمایید.

آموزش و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب...

 

Admin بازدید : 183 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بهترین و کاملترین دیکشنری برای موبایل

babylon dictionary java

(دو نسخه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی)

{اختصاصی بهـ توپ}

Admin بازدید : 148 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

گاهی اوقات ممکن است شما هم برای ساعت ها به صورت مداوم از رایانه خود استفاده کنید، استفاده مداوم از رایانه سبب به وجود آمدن بیماری های چشمی می شود و رایج ترین بیماری سندرم بینایی کامپیوتری است. حال شما می توانید با نصب این نرم افزار EYE PRO از چشمان خود در هنگام کار با رایانه محافظت کنید. 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره ی سایت ما چیست؟
    تبادل لینک با ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1802
  • کل نظرات : 319
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 25,973
  • بازدید کلی : 1,187,879
  • ارسال مطلب

    شما نيز نويسنده سايت ما باشيد

    شما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال

    نصب تولبار سایت
    پشتیبانی آنلاین

    ارتباط با مدیر