loading...
اس ام اس| عکس بازیگران| مدل لباس|دانلود فیلم|دکوراسیون
پایگاه تفریحی و سرگرمی اس ام اس سند

با عضویت رایگان  در وب اس ام اس سند از امکانات ویژه زیر بهرمند خواهید شد

برای عضویت و استفاده از امکانات ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

 


آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 107 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
کلاس CLS یکی از بهترین تولیدات مرسدس‏بنز بوده که با برخورداری از پلت‏فرم کلاس E و با ظاهری بزرگ‏تر و کشیده‏تر، موفق شد سبک جدیدی را ارائه کند: خودروی چهار در کوپه! این الهه زیبایی، دقیقاً بین دو کلاس E و S قرار داشته و از هر کدام آنها بهترین ویژگی‏ها را به عاریت گرفته است. چندی پیش یک دستگاه CLS 500 AMG BlueEfficiency برای بررسی میدانی در اختیارمان قرار گرفت که شرح آن در پی می‏آید. 

امیررضا بازدید : 424 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
در دنیای کامیون، زیبایی، فاکتور مهمی محسوب نمی‏شود و در مقابل، این قدرت و کیفیت است که حرف اول را می‏زند. اما در این شماره به سراغ یکی از بوژی کش‏های پرقدرت و سنگین حاضر در جاده‏های کشور رفتیم که در کنار توان زیاد، به جرأت می‏توان آن را زیباترین کشنده RD و حتی یکی از زیباترین کشنده‏های موجود در کشور نیز لقب داد. اولین بار آذر ماه سال 89 این کشنده را مورد بررسی قرار داده و در ادامه، با مشارکت شرکت حمل و نقل جاده‏ای سنگین سازه به عنوان مالک دستگاه، در مسیرهای مختلف و محموله‏هایی با اوزان متفاوت، بوژی کش RD690S را طی چندین مرحله مورد بررسی قرار دادیم. نوشتار زیر رهاوردی است از این آزمایش در گردنه‏های پر پیچ و خم، کنارگذرهای سنگلاخی، سینه کش‏های تند، نبرد ماک و جاذبه، فتح گردنه‏های خشن و راست قامت و روایتی از دلاوری رانندگان فوق سنگین کشور. 

بقیه عکس های این کامبون حیرت انگیز در ادامه مطلب

امیررضا بازدید : 97 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
خودروی پراید، ابتدا توسط فورد با نام فستیوا و سپس تحت برند مزدا، با نام 121 به تولید می‏رسید. حق مونتاژ این اتومبیل کم‏مصرف و کم استهلاک (البته تنها در زمان خودش)، بعدها به شرکت کیاموتورز کره‏جنوبی و سپس به سایپا هم واگذار شد تا به بخش جدایی‏ناپذیر خیابان‏ها (و متأسفانه جاده‏های) کشورمان تبدیل شود! اتومبیلی که در این نوشتار معرفی می‏کنیم، ساخته سال 1374 بوده و در حال حاضر، سریع‏السیرترین اتومبیل کشور در کلاس ریس‏استریت مسابقات شتاب است. 


بقیه عکس های بی نظیرش در ادامه مطلب

امیررضا بازدید : 90 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

»» نگاهی به ب ام و X3 مدل 2015

در میانه عمر این نسل از ب ام و X3 شاهد فیس لیفت و تغییرات در این خودرو هستیم اما نه آنچنان که انتظار داریم! صادقانه باید بگوییم که آنچه در چهره X3 2015 می‌بینید، تفاوتی با مدلهای قبلی ندارد. و اگر دنبال تغییری هستید باید سر در زیر کاپوت فرو ببرید.

2015 BMW X3 xDrive20d
امیررضا بازدید : 120 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

وقتی ب‏ام‏و مدل مفهومی X Activity (که یک کراس‏اوور کامپکت بود) را روی پلت‏فرم E46 (نسل چهارم سری‏3) ساخت و در نمایشگاه دیترویت سال 2003 رونمایی کرد، شاید کمتر کسی می‏توانست تصور کند، نطفه تولد یکی از کراس‏اوورهای پرفروش و موفق دنیا در حال شکل گرفتن باشد! البته ب‏ام‏و 4 سال قبل یعنی در 1999 نخستین SAV/SUV خود یعنی X5 را بر اساس پلت‏فرم سری‏5 ارائه کرده بود و در ساخت این کلاس خودروئی، کم تجربه نبود. به هر روی، عرضه نخستین نسل X3 با کد E83 آغازگر راهی برای صنعت‏مردان باواریا شد که از سال 2010 دومین نسل مدل مورد بحث را با کد F25 عرضه کرده و پس از یک بازطراحی (فیس‏لیفت)، نسخه جدید آن را در قالب مدل 2014 به بازار ارائه دهند. آنچه در پی می‏خوانید، گزارش تجربه رانندگی با این کراس‏اوور چابک در یک روز سرد و آلوده زمستانی است! 

*برای دیدن عکس های بسیار زیبای این ماشین به ادامه مطلب برید*
Admin بازدید : 180 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

عکس پشت زمینه ماشین های خارجی محبوب

top car photo 4 عکس پشت زمینه ماشین های خارجی محبوب

عکس پشت زمینه ماشین های خارجی محبوب , عکس ها و پشت زمینه های زیبایی از تاپ ترین و برترین ماشین های خارجی برای شما عزیزان قرار دایم. امیدواریم از دیدن این والپیپر های ناب و کمیاب لذت ببرید. در ادامه مطلب شاهد تصاویر پشت زمینه از ماشین های خارجی خواهید بود.

Admin بازدید : 396 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

بزرگترین کامیون غولپیکر ۱۰۰متری+عکسهایش

بزرگترین کامیون غولپیکر ۱۰۰متری+عکسهایش,بزرگترین کامیون غولپیکر ۱۰۰متری,بزرگترین ماشین جهان, عکس, غولپیکر, غولپیکر ترین کامیون جهان, کامیون, کامیون 100 متری, ماشین, هیولا ترین کامیون جهان, هیولای 100 متری

 

به گزارش سایت تفریحی و خبری اس ام اس سند به نقل از برخی سایت های خارجی، این کامیون که که با چرخ های بسیاری که دارد بزرگ ترین حمل بار را در جهان انجاممی دهد. بار آن حتی بیشتر از یک فضاپیمای شاتل می باشد و حدود ۶۴۰ تن می باشد. درازای کامیون به ۱۰۰ متر رسیده است.

Admin بازدید : 503 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

این خودرو مخصوص خانمهای جوان است +عکس

 

این خودرو تنها برای مشتریان خاصی ساخته شده. یعنی در حقیقت مشتری دیگری نمی‌تواند آن را انتخاب کند. سیتروئن فرانسه نسخه جدیدی از هاچ‌بک زیبای خود را با همکاری یک شرکت لوازم آرایشی به بازار عرضه کرد.

پیش از این دنیا سیتروئن DS3 را به عنوان یک هاچ‌بک اسپرت فرانسوی‌ می‌شناخت. خودرویی اسپرت که هم آقایان را به سوی خودش می‌کشید و هم خانم‌ها را. هم پیرها را هم جوان‌ها را.

اما اکنون ویرایش جدید این هاچ‌بک تنها برای یک گروه ساخته‌ شده است؛ خانم‌های جوان.

پیش از بسیاری از خودروسازان برای جلب نظر این بازار منحصر به فرد اقدام به تولید محصولات می‌کردند که در نهایت فقط رنگ بیرون‌اشان قدری فانتزی بود. اما این خودرو واقعاً چیز دیگری است.

 

319256 918 این خودرو مخصوص خانمهای جوان است +عکس

Admin بازدید : 528 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

عکس ماشین جدید لامبورگینی

.

shegeftzade عکس ماشین جدید لامبورگینی

.

 

لامبورگینی گالاردو یک خودروی اسپرت و محصول شرکت لامبورگینی می‌باشد. گالاردو تا به امروز بیشترین محصول تولید شده توسط لامبورگینی می‌باشد که فقط در سه ساله اول تولید آن، بیش از ۵۰۰۰ دستگاه از این مدل تولید شده است و قیمت هر دستگاه بین ۲۴۲ هزار دلار می‌باشد.برای دیدن عکس ماشین جدید به ادامه مطلب بروید ..

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره ی سایت ما چیست؟
    تبادل لینک با ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1802
  • کل نظرات : 319
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 480
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 26,030
  • بازدید کلی : 1,187,936
  • ارسال مطلب

    شما نيز نويسنده سايت ما باشيد

    شما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال

    نصب تولبار سایت
    پشتیبانی آنلاین

    ارتباط با مدیر