loading...
اس ام اس| عکس بازیگران| مدل لباس|دانلود فیلم|دکوراسیون
پایگاه تفریحی و سرگرمی اس ام اس سند

با عضویت رایگان  در وب اس ام اس سند از امکانات ویژه زیر بهرمند خواهید شد

برای عضویت و استفاده از امکانات ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

 


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 177 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

222

با استفاده از نرم افزار  Sitemap Generator می توانید به راحتی برای وب سایت خود نقشه وب سایت یا همان سایت مپ ایجاد کرده و وب سایت خود را برای سرچ و ایندکس بهتر در موتورهای جستجو آماده کنید.با استفاده از این نرم افزار قدرتمند علاوه بر ایجاد انواع سایت مپ های استاندارد از قبیل XML ، TEXT ، RSS ، HTML و … همچنین می توانید موتور جستجو را از ارسال مپ جدید آگاه نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

Admin بازدید : 188 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Mobogenie نرم افزار مدیریت گوشی اندروید Mobogenie 2 2 3 21

Mobogenie 2.2.3.21 این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بصری مدرن و زیباست که به شما اجازه می دهد که به آسانی تمامی فایل های موجود بر روی تلفن هوشمند خود را مرور کرده و مدیریت کنید. همچنین این نرم افزار امکان مدیریت لیست مخاطبین، پیام های متنی و برنامه های موجود بر روی گوش های شما را نیز فراهم خواهد کرد. یکی از بهترین قابلیت های این نرم افزار قدرتمند این است که برای شما امکان تهیه نسخه پشتیبان از گوشی های شما و بازگردانی آن را فراهم خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی و بدون داشتن هیچ نگرانی بابت از دست دادن اطلاعات موجود بر روی گوشی فعلی خود آن را با یک مدل بهتر تعویض کنید.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملا رایگان از وبسایت دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 114 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

 

moeen41 فرهنگ لغت معین   نسخه 4.1

 

ویژگی های نرم افزار:
- دارای بانک اطلاعاتی جامع
- رابط کاربری مناسب
- سازگار با تمام نسخه های ویندوز
- حجم بسیار بسیار کم

نگارش : ۴.۱
مجوز : تجاری (قیمت : ۴۶۰۰ تومان)

امیررضا بازدید : 71 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Hippo Animator v3.3.5151 - نرم افزار طراحی و ساخت انیمیشن وب سایت

Hippo Animator نرم افزاری با محیطی کاملاً قابل فهم و شهودی است که می تواند جهت طراحی و ساخت فیلم و انیمیشن های حرفه ای برای وب سایت های اینترنتی بکار برده شود. یکی از ویژگی های این نرم افزار سازگار بودنش با 99 درصد مرورگر های وب در دسترس و محبوب مانند Internet Explorer 6, 7, 8, 9, Firefox, Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone و Android می باشد. شما حتی بدون داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه کدنویسی می توانید از این برنامه برای ساخت و طراحی انیمیشن های HTML، CSS، SVG، Flash، Silverlight، Java، javascript، VML، GIF، banner animation، canvas animation و همچنین تبدیل تصاویر به فیلم، تبدیل عکس به avi، طراحی وب سایت و طراحی HTML, DHTML پویا و به طور کلی هر نوع انیمیشنی که در وب سایت ها بکار برده می شود، استفاده کنید.

امیررضا بازدید : 80 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.5 – آیفون و آیپد

Admin بازدید : 151 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (1)

دانلود نسخه جدید بسته کدک فوق العاده K-Lite Codec Packs v10.3.0 Final

مفیدترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

نصب این برنامه به همه توصیه می شود

K-Lite Codec Packs v10.0.0 Final

بسته نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 10.3.0 مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و …

Admin بازدید : 179 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند فایرفاکس Mozilla Firefox 27.0 Final

یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرورگرهای اینترنت

Mozilla Firefox 27 Final

جدیدترین ورژن نهایی نرم افزار قدرتمند موزیلا فایرفاکس منتشر گردید.

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات می دانند.

.

امیررضا بازدید : 131 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Final Draft v9.0.2.136 - نرم افزار نمایشنامه نویسی

نمایش‌نامه‌ به متن قابل اجرا در تئاتر (نمایش) گفته می‌شود. نمایشنامه معمولاً در قالب گفتگو بین شخصیت‌ها نوشته می‌شود. مکان و زمان رخ دادن حوادث و نیز توضیح درباره صحنه قبل از نوشتن متن نمایش اهمیت دارند. در نمایشنامه حالات چهره بازیگر نیز ذکر می‌شود. هر پرده از نمایش شامل بخش‌های مختلفی ست که ساختار نمایش‌نامه را تشکیل می‌دهند. از نمایشنامه نویسی در جهان تاریخچه ی دقیقی در دست نیست. اما زمان اولیه پیدایش نمایش را تقریباً می توان به زمان شكل گیری تمدن ها نسبت داد.
Final Draft نام برترین و پرفروش ترین نرم افزار نمایشنامه نویسی است که نمایش نامه نویسان می توانند نمایش نامه های راديويى و تلويزيونى خود را بسیار راحت تر از قبل با استفاده از آن بنویسند. همچنین این نرم افزار، اولین استاندارد نمایش نامه نویسی صنعتی می باشد و به صورت یکپارچه ای، نوشته شما را در حین تایپ شکل می دهد. کلید های Tab و Enter برای فرمت بندی نوشته کاربرد دارند و ادامه ها به صورت خودکار در فاصله بین صفحات قرار می گیرند. این نرم افزار توسط بسیاری از نویسنده های نمایشنامه های هالییودی مشهور مورد استفاده قرار می گیرد.

امیررضا بازدید : 86 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. همچنین این نرم افزار دارای بخشی است که کاربر میتواند به راحتی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پاک کند. همچنین بخشی نیز برای مدیریت استارت آپ و در نتیجه افزایش سرعت بارگزاری و خاموش شدن ویندوز تعبیه شده است.

 

ccleaner پاکسازی کامل ویندوز و رجیستری CCleaner 4.09.4471

 

 

 

 

 

Admin بازدید : 175 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید پخش کننده صوت و تصویر قدرتمند KMPlayer 3.8.0.118 Final

معروف ترین و پرطرفدارترین پلیر جهان با امکانات بی شمار

 The KMPlayer 3.7.0.107 Final

هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

.

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین و آخرین ورژن نرم افزار کا ام پلیر KMPlayer را از سایت اس ام اس سند دانلود نمایید.

Admin بازدید : 184 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

پلاگین الزامی برای اجرای فلش در مرورگرها Adobe Flash Player 11.9.900.170 Final

نصب این پلاگین در مروگرهای IE و Firefox اکیدا توصیه میشود

Adobe Flash Player

Adobe Flash Player یکی از نرم افزار های بسیار ضروری برای کامپیوتر است که باید آن را به روز نگه داشت.

این نرم افزار گستره ی وسیعی در کامپیوترها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی های آنلاین با فرمت SWF و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و… همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر Flash Player دارند.

Admin بازدید : 174 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قضاوت های امیرالمومنین (ع) برای کامپیوتر PC

به همراه کتاب الکترونیکی با فرمت PDF

دانلود نرم افزار قضاوت های حضرت علی (ع) برای PC

قضاوتهاى محیرالعقول و معجز گونه حضرت على علیه السلام آنچنان اعجاب برانگیز است که پس از قرن ها، هنوز اندیشمندان و نوادر عالم از این درخشش هاى الهى، انگشت حیرت به دندان گرفته و در شگفتى فرو رفته اند. الحق که على شخصیتى بود که غیر از خدا و رسولش، کسى او را نشناخته و هیچ پرواز کننده اى به قله فضل و کمال او راه نیافته است.
.
این کتاب، ترجمه کتاب قضاء امیرالمومنین على بن ابیطالب تالیف علامه شیخ محمد تقى تسترى (دام ظله) مى باشد که نسخه اندروید آن را قبلا در سایت منتشر و در این پست نسخه PDF و اجرایی آن را برای کامپیوتر آماده دانلود کردیم.

Admin بازدید : 243 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

 یکی از مواردی که باعث خستگی تصویری در کاربران می شود رنگ یکنواخت پوشه ها است و همانطور که می دانید به صورت پیش فرض هم گزینه ای برای تغییر رنگ پوشه ها در ویندوز وجود ندارد. با نرم افزار Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ پوشه های ویندوز را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورند. این فرایند به وسیله ویندوز وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ “زرد” پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط این نرم افزار کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز 8 رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتوانید رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

دانلود در ادامه مطلب

Admin بازدید : 183 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (2)

دانلود نسخه جدید پخش کننده صوت و تصویر قدرتمند KMPlayer 3.8.0.117 Final

معروف ترین و پرطرفدارترین پلیر جهان با امکانات بی شمار

 The KMPlayer 3.7.0.107 Final

هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

.

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین و آخرین ورژن نرم افزار کا ام پلیر KMPlayer را از سایت اس ام اس سند دانلود نمایید.

Admin بازدید : 270 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

دانلود نسخه جدید نرم افزار فوق العاده TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.110 Final

آچار فرانسه ویندوز با کلکسیونی از ابزارهای قدرتمند بهینه سازی

نسخه جدید + قابل حمل Portable اضافه گردید

TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.88 Final

اگر نیاز به یک ویندوز پایدار و سریع دارید استفاده از این نرم افزار کم نظیر را به شما پیشنهاد میکنیم. نرم افزار قدرتمند TuneUp Utilities یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت و بهینه سازی ویندوز هست که هم اکنون نسخه 2014 آن را به رایگان و به همراه کرک و Patch از سایت اس ام اس سند میتوانید دانلود کنید.

Admin بازدید : 601 جمعه 13 دی 1392 نظرات (7)

با استفاده از این سرویس شما میتوانید قالب وبلاگ خود را بدون صرف هزینه اضافی به بسیاری از فروشندگان قالب خود به صورت شخصی طراحی کنید میتوانید هدر قالب را عکس شخصی خود قرار دهید و یا هر امکان دیگری را به ان اضافه کنید ..

این برنامه ساز قالب کاملا تست شده و شما نیاز به هیچ گونه کد نویسی ندارید . فقط عکسها خود را اپلود کنید و در نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار برترین قالب را در اختیار شما قرار دهد...

اسپمر

Admin بازدید : 459 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (1)

دانلود رایگان اسپمر جدید بلاگفا (Spammer Blogfa V2)


توضیحات کارایی برنامه
- بدون استفاده از webbrowser و کاملا به طور 100% Socket Programming ( سرعت بالای برنامه )
- ارسال نظر در آخرین پست های وبلاگ ها (جدیدترین پست)
- جمع آوری سریع تمام وبلاگ های به روز شده
- ذخیره اطلاعات وارد شده برای استفاده بعدی
- دریافت 8 کد امنیتی به طور همزمان

Admin بازدید : 351 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه 140 فونت فارسی

گرد آوری توسط گروه سرگرمی و تفریحی اس ام اس سند

 

140 فونت

 

مجموعه ی ۱۴۰ فونت بسیار زیبای فارسی را گرد آوری کرده ایم . این فونت ها را می توانید در تمامی نرم افزار های تایپی (نوشتاری ) مانند word ، notpad ، paint ، photoshop ، autocad وهمه برنامه هایی که می توان در آن متنی را تایت کرد . با دانلود این مجموعه فونت و نصب آن ، فونت به صورت خودکار در فونت های ویندوز شما نصب میشوند و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید . توجه داشته باشید که این فونت های با حرف B شروع می شود.

 

دانلوددر ادامه مطلب

کورش بازدید : 363 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

آموزش کامل نرم افزار instagram (اینستاگرام) این برنامه برای اشتراک گذاری عکس و فقط مخصوص موبایل می باشد

 

  

 

حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام استفاده نکرده‌اید حتماً نام آن را شنیده‌اید و یا تصاویر آن را در سراسر اینترنت مشاهده کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با این سرویس آموزشی جامع را در اختیارتان بگذاریم.

 

13877040701 آموزش گام به گام اینستاگرام

 

Admin بازدید : 148 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

گاهی اوقات ممکن است شما هم برای ساعت ها به صورت مداوم از رایانه خود استفاده کنید، استفاده مداوم از رایانه سبب به وجود آمدن بیماری های چشمی می شود و رایج ترین بیماری سندرم بینایی کامپیوتری است. حال شما می توانید با نصب این نرم افزار EYE PRO از چشمان خود در هنگام کار با رایانه محافظت کنید. 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره ی سایت ما چیست؟
    تبادل لینک با ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1802
  • کل نظرات : 319
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 25,978
  • بازدید کلی : 1,187,884
  • ارسال مطلب

    شما نيز نويسنده سايت ما باشيد

    شما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال

    نصب تولبار سایت
    پشتیبانی آنلاین

    ارتباط با مدیر