loading...
اس ام اس| عکس بازیگران| مدل لباس|دانلود فیلم|دکوراسیون
پایگاه تفریحی و سرگرمی اس ام اس سند

با عضویت رایگان  در وب اس ام اس سند از امکانات ویژه زیر بهرمند خواهید شد

برای عضویت و استفاده از امکانات ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

 


آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 86 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 پس از به خدمت گرفتن سوپر ماشین هایی نظیر آئودی r8 v10 plus، بنتلی کانتیننتال gt، برابوس b63s، فراری ff، نیسان gt-r و. . . حال نوبت به خارق العاده ترین اتومبیل دنیا، یعنی بوگاتی ویرون رسیده تا لباس خدمت پلیس امارات را بر تن کند!!!

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، طبق اعلام رئیس پلیس دبی، خمیس مطر‌المزینه، روی درهای جانبی این اتومبیل نوشته mydubai یا دبی من نوشته خواهد شد. 

امیررضا بازدید : 84 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

مجله ماشین - کمپانی «دوج»، نسخه جدیدی از مدل journey را با نام crossroad معرفی و اعلام کرد، از آن هفته آینده در نمایشگاه «شیکاگو» رونمایی خواهد شد.
برای این نسخه، شاخصه‏هایی از قبیل سپرهای جدید برای جلو و عقب، رکاب های جانبی با ارتفاع کمتر، شیشه های دودی و رینگ های 19 اینچی مشکی رنگ در نظر گرفته شده و داخل کابین هم از چرم مشکی با دوردوزی خاکستری، فرمان چرمی و اهرم تعویض دنده چرمی، در کنار امکانات استاندارد مانند: آینه های جانبی گرم شونده برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید و کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل از روی غربیلک فرمان، اضافه می شوند.

امیررضا بازدید : 113 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

 ۱- تشخیص عابر پیاده

 خودرو ولو توانسته است با ترکیب تکنولوژی‌های مختلف به اختراع جدیدی را در تشخیص اشیا در فاصله‌های دور دست پیدا کند، خودرویی که به این تکنولوژی مجهز است می‌تواند عابرین پیاده و دوچرخه سواران را در فواصل متفاوت شناسایی و مانع تصادف خودرو با آنها شود.از آنجایی که تصادفات با عابرین پیاده از شایع‌ترین تصادفات می‌باشد این تکنولوژی سریعا به سایر خودرو‌ها نیز منتقل خواهد شد.
 
تکنولوژی جدید در صنعت اتومبیل ها +عکس
 
 بقیه در ادامه مطلب
امیررضا بازدید : 295 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (1)
چکیده:
جهان امروز به طور کامل به ربات ها وابسته است تصاویر زیبا از ربات های عجیب و کاربردی که در کارهای روزمره به ما کمک می کنند و با سرعت زیاد در حال شبیه شدن به انسان ها از نظر ظاهر و حتی هوش هستند.در این بخش از سایت تک شو قصد داریم تصاویری جالب از عجیب ترین ربات های جهان را به شما معرفی کنیم...
تصاویر دیدنی و جالب ازعجیب ترین ربات های جهان
امیررضا بازدید : 106 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

گروه خودروسازی سایپا تولید خودرویی جدید به نام s300 را در دستور کار دارد که به زودی با برند سایپا به بازار عرضه خواهد شد.

خودرو s300 با قابلیت هایی نظیر برخورداری از موتور 1600 سی سی شرکت میتسوبیشی و دارای 120 اسب بخار قدرت، استاندارد آلایندگی یورو5، گیربکس اتوماتیک 4 سرعته تیپ ترونیک، مصرف سوخت 6/7 لیتر در هر 100 کیلومتر و دارای 16 سوپاپ به بازار عرضه خواهد شد.

طراحی زیبا و مدرن و همچنین امکاناتی نظیر 6 کیسه ایمنی هوا، سانروف برقی، سیستم صوتی و تصویری بسیار پیشرفته، صندلی تمام چرم، نرم افزار اطلاعات سفر، دوربین و سنسور عقب و صندلی عقب تاشونده مجهز به نگهدارنده صندلی کودک از دیگر ویژگی های متمایز این خودرو است.

Admin بازدید : 192 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

13892658801 امنيت بالاي مرورگر گوگل كروم

 

مشکلات امنیتی که در نسخه های قبلی وجود داشت اما در مرورگر فعلی برطرف شده است، مربوط به خطاهای مختلفی می شد که به دلیل استفاده رایگان به کاربر هشدار می داد

Admin بازدید : 248 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

این دختر ۹۰ دقیقه در ماشین لباسشویی شسته شد !

girl 90min washed این دختر 90 دقیقه در ماشین لباسشویی شسته شد !

 

این دختر ۹۰ دقیقه در ماشین لباسشویی شسته شد ! , این دختر که نامش ذکر نشده در حال بازی با دوستان خود درون ماشین لباسشویی پنهان شده بود. بازیگوشی و شیطنت کودکانه دختر بچه ۱۱ ساله حین بازی با همسالان خود باعث شد که برای پنهان شدن جایی را مناسب تر از داخل ماشین لباس‌شویی پیدا نکند! برای خواندن اطلاعات تکمیلی با ما همراه باشید.

Admin بازدید : 386 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

زیباترین دختر

زیباترین دختر جهان بدون آرایش+عکس

دانشمندان می گویند که فلورنس کولگایت ۱۸ ساله می تواند زیباترین زن دنیا باشد بطوری که معدل مسافت بین دو گوش او با مسافت بین مردمک هردوچشم او یک نتیجه نمونه علمی است. همچنین مسافت بین دو چشم او به دهانش کمتر از ۱/۳ مسافت موهایش تا چانه اش است و این یک معیار نمونه دیگری می باشد.
کولگایت زیباترین صورت طبیعی بدون آرایش و بدون عمل زیبایی انتخاب شده بود و این مسابقه عنوانش زیبایی طبیعی از برنامه اورین در تلویزیون ای تی اف انگلیس بود.

 

 

زیباترین دختر جهان بدون آرایش+عکس

کورش بازدید : 396 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

13859766291 كم شدن احتمالي 3 ماه از خدمت متاهل ها

 

 

وی با اعلام مخالفت ضمنی برخی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح با این پیشنهاد افزود: این پیشنهاد در حضور برخی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح در کمیسیون…

Admin بازدید : 331 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

مجری معروف من و تو به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شد

Scared man مجری معروف من و تو به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شد

مجری معروف من و تو به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شد , پس از اینکه مجری معروف شبکه من و تو ، به علت تجاوز به پسربچه ۱۱ ساله دستگیر شد، اکنون بار دیگر به اتهام قاچاق مواد مخدر در بازداشت به سر می برد. در ادامه با ما همراه باشید تا خبرهای داغ مربوط به قاچاق مواد مخدر این مجری معروف را مشاهده نمایید.

ادامه مطلب...

Admin بازدید : 486 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

انتخاب زیباترین دختر تهرانی در فیس بوک + عکس

 

چند روز پیش در فیسبوک در مسابقه و آمار نظرسنجی بین دختران تهرانی که در این مسابقه شرکت کرده بودند.این دو دختر که تصویرشان در زیر هست بعنوان زیباترین و جذاب ترین دختر تهرانی انتخاب شد.دختر اولی با کسب ۹۸۷ هزار لایک خورده در طی ۲۴ ساعت به عنوان زیباترین دختر تهرانی انتخاب شد. و دختر دومی هم با ۹۷۴ هزار لایک خورده نفر دوم شد.نفر اول آمار نظرسنجی زیباترین دختر تهرانی با ۹۸۷ هزار لایک خورده است.

 

Girl 21 انتخاب زیباترین دختر تهرانی در فیس بوک + عکس

Admin بازدید : 444 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (1)

چهره یکی از نکاتی است که می توان حیوانات مختلف را به کمک آن تشخیص داد زیرا حیوانات دارای گونه های متفاوت هستند و هر کدام معمولا تفاوت هایی هر چند ظریف در چهره شان وجود دارد.

هر وقت حرف از چهره و حالت صورت می شود کلماتی مانند زشت، زیبا و عجیب به ذهن می رسد و این موضوع در میان حیوانات نیز وجود دارد. حیوانات از آنجایی که چهره های متفاوت دارند دارای گونه های زشت و زیبا نیز هستند. از میان تمام حیواناتی که تا به حال پیدا شده اند تعدادی هستند که دارای چهره هایی عجیب هستند.

**مارماهی

 10 حیوان با چهره عجیب +عکس

Admin بازدید : 303 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)
Admin بازدید : 334 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

 عکس استقبال دختران از حسن روحانی

 

استقبال دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از رئیس جمهور

 

13920916132229726 PhotoL  عکس های استقبال دختران از حسن روحانی

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره ی سایت ما چیست؟
    تبادل لینک با ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1802
  • کل نظرات : 319
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 26,127
  • بازدید کلی : 1,188,033
  • ارسال مطلب

    شما نيز نويسنده سايت ما باشيد

    شما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال

    نصب تولبار سایت
    پشتیبانی آنلاین

    ارتباط با مدیر