loading...
اس ام اس| عکس بازیگران| مدل لباس|دانلود فیلم|دکوراسیون
پایگاه تفریحی و سرگرمی اس ام اس سند

با عضویت رایگان  در وب اس ام اس سند از امکانات ویژه زیر بهرمند خواهید شد

برای عضویت و استفاده از امکانات ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

 


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 158 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید Dark Parables 6 Jack and the Sky Kingdom Collector’s Edition

با لینک مستقیم و گرافیک بسیار زیبا در سبک Hidden Object

Dark Parables 6: Jack and the Sky Kingdom Collector's Edition

در شهری ناگهان یک پادشاه افسانه ای ظهور میکند و شهر را با رگبار گلوله تخریب میکند. شما به عنوان یک کارآگاه تحقیقات خود را برای نجات مردم آن شهر آغاز میکنید و در این راه متوجه گنجی میشوید که در گذشته توسط این پادشاه نوظهور مخفی شده است. باید تلاش کنید تا با جک ملاقات کرده و تاریخ غم انگیز زمان گذشته را کشف کنید و…
.
نسخه نهایی این بازی با کرک کامل و لینک مستقیم از سایت اس ام اس سند  آماده دانلود می باشد.

امیررضا بازدید : 106 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (1)

 \"دانلود

 

دانلود بازی Toki Tori 2 Plus برای کامپیوتر

 

Toki Tori 2 Plus یک بازی جدید در سبک فکری، ماجرایی و پازلی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Two Tribes ساخته و برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی توکی توری یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که چندی پیش سازنده بازی نسخه دوم بازی Toki Tori 2 Plus منتشر کرد تا گیمرهای علاقمنده به این بازی دوباره از بازی کردن این بازی لذت ببرند. به فکر آموزش نباشید, چون خودتان باید در بازی کاوش کنید و راهکارهای بازی را بدست آورید. این بازی دارای گرافیک فانتزی بسیار خوب و با موسیقی بسیار عالی است که لذت بازی را برای شما دو چندان میکند. قهرمان این بازی یک جوجه ناقلاست است که شما باید با این جوجه ۳۰ مرحله دشوار را پشت سر بگذارید.

امیررضا بازدید : 215 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عطش سرعت: رقیب ها Need for Speed: Rivals

…:: بعد از گذشت چند ماه بالاخره نسخه کامل بازی با کرک RELOADED منتشر شد ::..

:: به همراه خرید پستی ::

Need for Speed: Rivals هیجان و طپش را در محیطی باز در جریان رقابت سرعتی پلیس و رانندگان تندرو پیش روی شما می گذارد. این بازی جذاب که با موتور بازی سازی Frostbite 3 طراحی شده است به بازیکنان اجازه می دهد که در قالب پلیس یا رانندگان تندرو ایفای نقش کنند. هر یک از این نقش ها دارای جوایز، موقعیت ها و ویژگی های خاص خود هستند. در قالب یک راننده ی تندرو هدف تبدیل شدن به فردی بدنام است که با انجام ریسک های بزرگ پشت فرمان ماشین نمایشی مهیج از فرار خود را برای تمام دنیا ایجاد می کند. هر چه بازیکن از پلیس های بیشتر فرار کند امتیازات سرعتی بیشتری را دریافت می کند که آیتم ها و اتومبیل های جدید را برای او قابل استفاده می کند. به فرار و کسب امتیاز ادامه دهید تا جایی که به یک هدف بزرگ برای پلیس تبدیل شوید اما مراقب باشید که در صورت انهدام اتومبیل تمام آنچه را که به دست آورده اید از دست خواهید داد. و اما در قالب پلیس بازیکنان در جمع تیمی متحد در جهت دستگیری مسابقه سرعت شکن های بازی تلاش کرده و ارتقاء درجه و امتیازات نظامی می گیرند. دسترسی به امتیازات بالا برای پلیس ها ماشین های پلیس ویژه و تکنولوژی های پیشرفته تری را برای دستگیری مجرمین در اختیار آنها می گذارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایتایرانیان دانلود دریافت نمایید.

امیررضا بازدید : 110 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

 

محمد بازدید : 92 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

طراحی قالب باگفا اختصاصی رایگان 

طراحی بنر و هدر رایگان 

در این وبسایت 

برای اولین بار در بین سایت های ایرانی طراحی قالب بلاگفای اختصاصی رایگان 

طراحی بنر به صورت ساده و متحرک + کد برای سایت و وبلاگ 

برای سفارش نظر بگذارید در نظر :

1.ادرس وب

2. ایمیل 

را ذکر کنید 

تا از طریق ان با شما تماس  بگیریم .

نمونه کار بنر :


 

 


Admin بازدید : 247 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از ۶ GB اضافه شد … |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

Admin بازدید : 157 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ورزشی مهیج بولینگ The Honeymooners Bowling

The Honeymooners Bowling یکی دیگر از بازی های شبیه سازی شده ورزشی می باشد که میتوان آنرا در کامپیوتر انجام داد. این بازی که برگرفته از ورزش بولینگ بوده به شما این امکان را می دهد که در محیطی مجازی اقدام به انجام این بازی مهیج کنید. شما در این بازی در هر مرحله یکی از بازیکنان دلخواهتان را انتخاب می کنید و وارد مسابقه می شوید. در این بازی شما باید با توپی که در اختیار دارید اقدام به انداختن 10 مهره ای که در جایگاه قرار دارند کنید و امتیاز کامل هر مرحله را کسب نمایید. همچنین این بازی را میتوان به صورت یک نفره و چند نفره انجام داد. پخش مورزیک بسیار جذاب و همچنین دارا بودن بازیکنان با شکل های خنده دار و جالب از جمله ویژگی های این بازی به شمار میرود. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت اس ام اس سند دریافت نمایید.

 


برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی

Admin بازدید : 293 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید Witches’ Legacy 3: Hunter and the Hunted Collector’s Edition

با لینک مستقیم و گرافیک بسیار زیبا در سبک یافتن اشیاء پنهان

Witches' Legacy 3: Hunter and the Hunted Collector's Edition

سومین نسخه بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Witches’ Legacy با عنوان شکار و شکارچی منتشر شد. Carrie و دخترش تصمیم میگردند که در یک عمارت زندگی کنند، اما یک جادوگر که از دشمنان قدیمی هم هست برای شما مزاحمت ایجاد میکند که شما باید با حل معماهای بازی از شر اون خلاص شوید و…

.

نسخه نهایی و کرک شده این بازی را با لینک مستقیم از سایت اس ام اس سند بگیرید.

Admin بازدید : 182 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (1)

دانلود بازی جدید و زیبای Cruel Collections: The Any Wish Hotel Final

با لینک مستقیم و گرافیک بالا در سبک هیدن آبجکت

Cruel Collections: The Any Wish Hotel

در این بازی جذاب، شما باید راز هتل Cruel را پیدا کنید. این یک هتل معمولی نیست و در آن یک مرد عجیب و غریب با قدرت های ماورایی وجود دارد که شما باید با حل پازل ها و معماهای بازی و کشف یک سری از وسایل، پی به هویت این مرد ببرید و…

.

نسخه نهایی و کرک شده این بازی هیجان انگیز را با لینک مستقیم از سایت اس ام اس سند دانلود کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره ی سایت ما چیست؟
    تبادل لینک با ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1802
  • کل نظرات : 319
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 25,994
  • بازدید کلی : 1,187,900
  • ارسال مطلب

    شما نيز نويسنده سايت ما باشيد

    شما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال

    نصب تولبار سایت
    پشتیبانی آنلاین

    ارتباط با مدیر